İş ilanlarını görüntüleyin ve yeni işinize başvurun.
Hemen bizimle iletişime geçin.
PageGroup olarak hedefimiz dokunduğumuz hayatları değiştirmek.
Müşterilerimiz için en iyi yetenekleri buluyor, adayları hayallerindeki işe kavuşturuyoruz.
PageGroup olarak çalışanlarımızın potansiyelini gerçekleştirebileceği olanaklar yaratıyor, böylece dokunduğumuz hayatları değiştiriyoruz.
Pazarlama, oldukça büyük olmasına rağmen hızla büyümeye devam eden ve sürekli değişim içinde olan bir sektör. Geleneksel pazarlama pozisyonlarındaki değişikliklerden, norm haline gelen yeni yapay zeka destekli uygulamalara kadar, sektör genelinde birçok heyecan verici fırsat mevcut.
Bu, hem yeni mezun olanlar hem de kariyer değişikliği yapmak isteyenler için harika bir haber. İster dijital ister geleneksel pazarlama alanında uzmanlaşmak isteyin, hayalinizin peşinden gitmek ve pazarlama sektöründe yeni bir kariyere adım atmak için bilmeniz gereken her şeyi yazımızda bulabilirsiniz.
Başlıklar:
Pazarlama alanındaki kariyerinize başlarken, karar vermeniz gereken ilk şey çalışmak istediğiniz pazarlama alanıdır. Pazarlama sektöründe birçok farklı pozisyon vardır ve birçok insan kariyerleri boyunca pozisyonlarını ve uzmanlık alanlarını değiştirir.
Pazarlama sektörüne adım atarken, geleneksel pazarlama ile dijital pazarlama arasında seçim yapabilir veya hangi alanda ilerlemek istediğinize dair daha net bir fikir edinene kadar genel bir uzman olarak çalışabilirsiniz. Alternatif olarak, kariyeriniz boyunca genel bir uzman olarak çalışmak isteyebilirsiniz. Önünüzde birçok farklı fırsat var. Yine de ilk adımı atmanıza yardımcı olmak için, dijital veya geleneksel pazarlama alanındaki kariyerinize nasıl başlayacağınıza dair size bir özet sunduk.
Dijital pazarlamacı olmak için ne yapmanız gerektiğini merak ediyorsanız, bu sektörün farklı olasılıklarla dolu olduğunu bilmek sizi mutlu edecektir. Hayatımızın büyük bir kısmını online ortamda geçirdiğimiz böyle bir dönemde, işletmeler hayatta kalabilmek için dijital pazarlama alanına büyük yatırımlar yapıyor. Avustralya'da en hızlı büyüyen iş kollarından biri olan dijital pazarlama sektörü, sürekli olarak aday ve yeni yetenek arayışında.
Kısacası, bu hızla büyüyen ve talep gören sektöre adım atmak için şimdi mükemmel bir zaman.
Çoğu sektörde olduğu gibi, dijital pazarlama personeli arayan birçok işveren, bu alanda deneyimli veya kalifiye olan birini tercih edecektir. Örneğin, dijital pazarlama müdürü pozisyonunda iş arıyorsanız, sizden bu veya benzeri bir pozisyonda deneyim sahibi olmanızın beklenmesi normaldir.
Ancak, bu alanda diplomanız veya herhangi bir deneyiminiz olmadan nasıl dijital pazarlamacı olunacağını merak ediyorsanız, bunun mümkün olduğunu unutmayın. Az sayıda adayın bulunduğu bir pazarda, birçok şirket ve işe alım yöneticisi, doğru tutum ve sosyal beceriler sergileyen yeni yeteneklere yatırım yapmaya isteklidir.
Kendinizi başlangıç düzeyindeki harika bir pazarlama çalışanı olarak öne çıkarmanın bazı yolları şunlardır:
Dijital pazarlamada başlangıç düzeyindeki bazı pozisyonlar şunlardır:
Bazı şirketler başlangıç düzeyindeki adayları birçok farklı dijital pazarlama kolu üzerine eğitecek olsa da, ne tür pozisyonları tercih edeceğinizi öğrenmek için biraz araştırma yapmanız iyi olur. En azından temel Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) uygulamaları konusunda kendinizi geliştirmeniz de faydalı olacaktır.
Size en uygun dijital pazarlama kolunun hangisi olduğuna karar veremediyseniz, Dijital Pazarlama alanında yetkin bir İşe Alım Uzmanıyla görüşmenizi tavsiye ederiz. Bu kişiler, niteliklerinizin uygun olacağı pozisyonlar konusunda size tavsiyelerde bulunabilir ve potansiyel işverenlerle iletişime geçmeden önce gerçekleştirmeniz gereken herhangi bir eğitim veya araştırma konusunda sizi doğru şekilde yönlendirebilirler.
Dünyada birçok değişiklik yaşanmaya devam ederken, işinizi güvence altına almak zor olabilir. Ancak dijital pazarlama, dijital devrim devam ettikçe daha önemli, hatta kritik hale gelen bir sektördür. Bu nedenle, uzun vadeli bir kariyer isteyenler için nispeten güvenli bir seçenektir.
Aynı zamanda büyümeye ve gelişmeye açık çok yönlü bir sektördür. Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) veya Web Tasarımından Sosyal Medya Pazarlaması veya Metin Yazarlığına kadar, seçebileceğiniz sayısız farklı kol ve uzmanlık alanı vardır. Bu nedenle, ister veri ve analitik yeteneğiniz olsun, ister daha yaratıcı düşünmekten hoşlanın, her beceri setine uygun bir pozisyon bulabilirsiniz.
Dijital pazarlamanın dünyaya hakim olma yolunda ilerlediği gözlemlense de, Pazarlama Yöneticisi gibi daha geleneksel pazarlama pozisyonları hala fazlasıyla talep görüyor. Bu da, mezunların veya başlangıç düzeyinde pozisyon arayanların pazarlama alanında deneyim kazanması için harika bir yol.
Pazarlama alanında sıkça karşılaşabileceğiniz bazı pozisyonlar şunlardır:
Geleneksel pazarlama alanında iş arayan yeni mezunlar için Pazarlama Asistanı gibi pozisyonlar kariyerlerine başlamak için harikadır. Pazarlama Koordinatörü gibi başka pozisyonlar da bazen başlangıç düzeyindeki adaylar için uygun olabilir, ancak iş tanımını okuyarak bu pozisyonun kıdemsiz kişilere uygun olup olmadığını öğrenmelisiniz.
İster kariyer değiştiriyor olun, ister mezun olduktan sonra kariyerinizde ilk adımınızı atıyor olun, pazarlama sektörü birçok seçenek ve fırsatla doludur. Önemli olan, doğru pozisyonlara başvurmaktır.
Doğru pozisyonu bulmak ve işe kabulünüzü garanti altına almak için şunları yapmalısınız:
İyi bir işe alım uzmanı, sizin için en uygun pozisyonların hangileri olduğunu anlamanıza ve doğru becerileri ve deneyimleri öne çıkaran bir özgeçmiş sunmanıza yardımcı olabilir.
Pazarlama sektöründeki kariyerinize başlama konusunda rehberlik almak veya piyasadaki mevcut fırsatlar hakkında daha fazla bilgi edinmek için hemen Pazarlama alanında uzman İşe Alım Ekibimizle iletişime geçin!
En iyi iş tekliflerini internet sitemizde bulabilirsiniz.
Piyasa trendleri ve sektöre göre maaş hakkında önemli bilgiler