İş ilanlarını görüntüleyin ve yeni işinize başvurun.
Hemen bizimle iletişime geçin.
PageGroup olarak hedefimiz dokunduğumuz hayatları değiştirmek.
Müşterilerimiz için en iyi yetenekleri buluyor, adayları hayallerindeki işe kavuşturuyoruz.
PageGroup olarak çalışanlarımızın potansiyelini gerçekleştirebileceği olanaklar yaratıyor, böylece dokunduğumuz hayatları değiştiriyoruz.
2017 Aralık itibariyle ve dünya çapında artmaya devam etmekle birlikte, kayıtlı 500 milyon kullanıcısı olan LinkedIn platformunda fark edilmek için sıkı bir rekabet söz konusu. Bu da işe alım uzmanlarının sizi kolayca gözden kaçırabileceği anlamına geliyor.
Bu makalede sadece 6 adımda LinkedIn profilinizi nasıl iyileştirebileceğinizi göstereceğiz.
Kediler ve köpekler şirin olabilir ama CV’nizde bunlara yer yok. O zaman bunlar neden LinkedIn profilinizde gözüksün ki? Seyahat sektöründe çalışmıyorsanız eğer tatil fotoğraflarınızın yeri de Facebook profilinizdir.
Bu günlerde herkes fotoğrafçı fakat kaliteli bir fotoğraf için profesyonel bir fotoğrafçıya gitmeye değer. Profil fotoğrafını 5 yılda bir güncelleyin veya aktif olarak iş aradığınız zamanlarda yenileyin. Çok ciddi gözükmeyin: Gülümsemeniz samimi ve özgüven sahibi olduğunuzu gösterir.
LinkedIn profil sloganınızı otomatik olarak şu anda çalıştığınız yer ve işveren bilgilerinizle doldurur – profil sloganının sadece genel olarak bağlantılarınız için değil işverenler ve işe alım uzmanları için de ne kadar önemli olduğunu buradan anlayabilirsiniz.
Kendinizi öne çıkarmak için bu alanı amacına uygun olarak kullanın – yani bir slogan olarak. Örnek verecek olursak: “İçerik Stratejisi, SEO ve Sosyal Medyadan sorumlu Pazarlama Müdürü.” Örneğin bir yazılım geliştiricisi Java, Mobil ve UX/UI gibi uzmanlık alanları ekleyebilir.
Kariyer hedeflerinize öncelik verin, sonrasında LinkedIn açıklama kısmına geldiğinizde kullandığınız anahtar kelimelere bağlı olarak açıklamanızı oluşturabilirsiniz.
LinkedIn Birleşik Krallık En İyiler 2017 örneklerinden birini takip edin
Profil resminiz ve sloganınızdan sonra işe alım uzmanlarının sizin hakkında görecekleri ve ilk izlenimlerini edinecekleri kısım açıklama kısmıdır. 3 anahtar kelime seçin – örneğin, profil sloganınıza yazdığınız anahtar kelimeleri kullanabilirsiniz – sonrasında yazınızı bu anahtar kelimeleri temel alarak oluşturun. Kariyer hedeflerinizi ve bu hedeflere nasıl ulaşmayı planladığınızı anlatın.
Google’da olduğu gibi LinkedIn de profesyonelleri bir araya getirmek için SEO anahtar kelimeleri kullanır, bu ağın başlıca amacı aslında budur.
Örnek LinkedIn becerilerine bakalım. Bir SEO Yöneticisi için ‘SEO’ özel bir beceri değil de bu iş için en temel gerekliliktir.
Fakat, bir tasarımcı veya pazarlama uzmanı becerilerine SEO’yu eklerse işverenin gözünde aday olarak değeri yükselir. Yazmaya başladığınız anda LinkedIn akıllı teknoloji sayesinde popüler becerileri size öneri olarak sunar. Üstelik profilinizi tamamlarken en çok aranan terimleri kullanmanızı sağlar.
LinkedIn tavsiyeleri profiline güvenilirlik kazandırmak açısından çok önemlidir. Burada önemli olan nicelik değil niteliktir.
Yalnızca aldığınız tavsiyelerden bahsetmiyoruz. Paylaşmış olduğunuz tavsiyeler de LinkedIn profilini geliştirmenizi sağlar. Nasıl mı? Paylaştığınız tavsiyeler yoluyla işe alım uzmanı veya iş veren şu anda veya önceden çalıştığınız yer ile nasıl bir kişisel ilişkiniz olduğunu sizin bakış açınızdan görebilir.
Ya da tam tersini yapın: Önceki iş vereninizden LinkedIn tavsiyesi isteyin ve karşılığında teşekkür olarak siz bir tavsiye verin.
Ağ kurmak (networking) neden elinizdeki en iyi araçlardan biridir?
LinkedIn etkileşim gruplarından birkaçında aktif üye olmanız işinizi tutkuyla yaptığınızı ve uzmanlığınızı vurgular. Çalıştığınız sektöre bağlı olarak network yeteneğine sahip olduğunuzu ve beraberinizde bağlantılarınızı da getirebileceğinizi bilmek işe alım uzmanlarının ilgisini çekebilir.
Dahası, uygun bağlantılar bir iş mülakatı için gerekli olan anahtar olabilir. Sohbetlere katılarak bildiklerinizi bir grupla paylaşabilir, yeni şeyler öğrenebilir, hatta belki kendi sektörünüzde yeni trendler oluşturulmasında pay sahibi olabilirsiniz.
LinkedIn arama sonuçlarında daha sık gözükmek ve işe alım uzmanlarının ve şirketlerinin dikkatini çekmek için bu ipuçlarını takip edin. Yeni iş fırsatları çıkacak ve hayalinizdeki işe bir adım daha yaklaşacaksınız."
Yeni kariyer fırsatları arıyorsanız Michael Page’in deneyimli işe alım uzmanı ekibi size destek olmaktan mutluluk duyacaktır. Bizle iletişime geçin.
LinkedIn profiliniz kadar CV’nizin de önemli. Mükemmel CV’yi hazırlamak için tavsiyelerimize göz atın.
Bu da ilginizi çekebilir: Sosyal medyayı kendi yararınıza kullanın
En iyi iş tekliflerini internet sitemizde bulabilirsiniz.
Piyasa trendleri ve sektöre göre maaş hakkında önemli bilgiler