İş ilanlarını görüntüleyin ve yeni işinize başvurun.
Hemen bizimle iletişime geçin.
PageGroup olarak hedefimiz dokunduğumuz hayatları değiştirmek.
Müşterilerimiz için en iyi yetenekleri buluyor, adayları hayallerindeki işe kavuşturuyoruz.
PageGroup olarak çalışanlarımızın potansiyelini gerçekleştirebileceği olanaklar yaratıyor, böylece dokunduğumuz hayatları değiştiriyoruz.
Pazarlama yöneticileri, kârı en üst düzeye çıkaracak bir pazarlama stratejisi oluşturmak için bir şirketin reklam, halkla ilişkiler ve ürün geliştirme dahil birçok farklı departmanıyla birlikte çalışır.
Şirketlerinin sunduğu mal ve hizmetlerin potansiyel talebini belirlemek için bazen pazar araştırması yaparak pazarda ihtiyaç duyulanları anlamak konusunda uzmanlaşırlar. Pazarlama pozisyonları hemen hemen her iş sektöründe mevcuttur.
Pazarlama yöneticileri, ister müşteriler ister başka işletmeler olsun, alıcıların taleplerini karşılamak için tasarlanacak reklam kampanyalarını planlamak ve yürütmekten de sorumludur.
Bu, pazarladığınız ürün veya hizmete bağlı olarak yenilikçi fikirler geliştirmenizi gerektirdiği için yaratıcı bir kariyer olabilir. Örneğin, yeni bir ruj serisi ile yeni bir arabanın pazarlamasını nasıl farklı şekillerde yapacağınızı düşünün.
Bu kişiler, genellikle etkili analitik, kişilerarası ve karar verme becerileri olan yaratıcı kişilerdir ve bir pazarlama departmanının sonuca ulaşması için ihtiyaç duydukları hakkında sağlam bir anlayışa sahiptirler.
Bu alanda başarılı olmak için, sizi belirlenen iş hedeflerine ulaştıracak analitik yazılımları, veritabanı kullanıcı arayüzlerini ve diğer teknolojik platformları yetkin bir şekilde kullanmalısınız.
Pazarlama uzmanları, reklamı yapılan ürünlerdeki talebe göre fiyatlandırma stratejileri oluşturabilmelidir. Kullanılan pazarlama stratejilerinin başarısını belirlemek için genellikle satış verilerini analiz ederler.
Muhteşem bir pazarlama yöneticisi olmanıza yardımcı olacak bir dizi pazarlama becerisi şunlardır:
Kariyerini pazarlama alanında seçenler, birçoğu pozisyona ve sektöre göre farklılık gösteren çeşitli görevlerden sorumlu olabilir.
Pozisyonun en önemli yönlerinden biri, genellikle ilgili taraflar ve potansiyel müşterilerden oluşan belirli hedef kitlelere yönelik olarak markanız hakkında farkındalık yaratmaktır.
Genellikle pazarlama planları, reklam kampanyaları, doğrudan e-posta ile pazarlama projeleri ve geri bildirim oturumları konusunda destek sağlamanız beklenir. Yazılı basında, internette ve yayın organlarında reklam fırsatları bulmak ve ilan vermek sıkça karşılaşacağınız görevler olacaktır.
Bazı durumlarda, broşürler ve basın kitleri gibi pazarlama materyallerini tasarlamak için kurum içi veya harici kreatif ajanslarla ve elbette kuruluşunuzun dahili pazarlama ekipleri ve satış temsilcileriyle yakından çalışacaksınız.
Hem online hem de basılı kampanyalar için pazarlama metinlerinin nasıl yazılacağını ve kontrol edileceğini bilmeniz gerekir. Ayrıca, broşürler ve videolar gibi pazarlama materyalleri üretmeniz ve bazı durumlarda pazarlama kampanyalarından en iyi sonuçları elde edebilmek için sosyal medya kanallarını kullanmanız beklenebilir.
Ürün lansmanları, fotoğraf çekimleri ve basın etkinlikleri gibi etkinlikler düzenlemek bir pazarlama yöneticisinin muhtemel görevleri arasındadır. Pazarlama, kesinlikle sosyal kişilere hitap eden bir sektördür.
Bu, pazarlama alanında çalışacaklar için olmazsa olmazdır. Pazarlama yöneticileri, doğru araçları kullandıklarından emin olmak için pazarlama trendlerini, kampanyaları, reklamları ve SEO'yu değerlendirmeli ve gözden geçirmelidir.
Pazarlamanın performansını ve yatırım getirisini takip ederek üst yönetim için haftalık veya aylık pazarlama raporları hazırlamalıdır. Ayrıca rakiplerin faaliyetlerini izleyerek bunları raporlamaları gerekir.
Uygun durumlarda, etkinlikleri ve basın ilişkilerini, editörlük üzerine gelen talepleri, sunumları, promosyonları ve online etkinlikleri etkili bir şekilde yönetmek üzere halkla ilişkiler ajansları, başka bir pazarlama ajansı veya reklam ajansları gibi harici ajanslara liderlik etmelidirler. Ayrıca pazarlama bütçelerini yönetmeleri ve tüm pazar trendlerinden haberdar olmaları da istenebilir.
Pazarlama mezunlarının kariyer yolu biraz belirsizdir, ancak pazarlama kariyerinin bir dizi başka branşa ve kola ayrıldığını belirtmekte fayda vardır. Pazarlama alanında çalışanların ilk işi genellikle satış, müşteri hizmetleri veya muhtemelen saha pazarlaması üzerinedir.
Uzmanların kariyer yolu, çoğunlukla başlangıç düzeyinden üst düzey pazarlama yöneticisi, pazarlama müdürü, pazarlama direktörü, dijital pazarlama direktörü, baş pazarlama sorumlusu ve pazarlama başkan yardımcılığına kadar ulaşabilme eğilimindedir.
Kariyer yolculuğu boyunca edinilen beceriler kariyer gelişimine yardımcı olabilir ve tabii ki yetenekli pazarlamacılar, bir sektörden veya şirketten diğerine kolayca geçiş yapabilir. Bilindiği üzere, ortalama maaşınız kariyer basamaklarında ne kadar yükselirseniz o kadar artacaktır.
En iyi iş tekliflerini internet sitemizde bulabilirsiniz.
Piyasa trendleri ve sektöre göre maaş hakkında önemli bilgiler