marketing-skills

Veri adaptasyonu ve kullanımının gelişimi, pazarlama sektörünü ilerletmeye devam edecektir. Bu bilgilerin doğru bir şekilde kullanılması ve analizi, işletmelerin daha spesifik ve daha iyi hedeflenmiş pazarlama kampanyaları yaratmalarını sağlar. Çok büyük miktarda veriyi anlamlı ve eyleme geçirilebilir sezgilere dönüştürme becerisine sahip profesyoneller büyük talep görecektir.

Uzman danışmanlarımız her gün pazarlama alanında çalışan işveren ve profesyonellerle görüşmektedir. Bu sezgi, yönlendirilen işletmeleri yönlendirmesi beklenen en iyi 10 beceriyi belirlememize izin verdi.

1. Veri odaklı müşteri sezgileri oluşturma

Kapsamlı, veri odaklı müşteri sezgileri herhangi bir strateji için çok önemlidir. 2018 boyunca bu konuya yoğun bir şekilde odaklanıldı ve giderek artması bekleniyor. Sadece müşteri görüşlerini tercüme etmekle kalmayan ayrıca ustalıkla kullanabilen, anlayan ve aynı zamanda güçlü bir ticari strateji oluşturmak için bunu kullanabilen uzmanlar çok önemlidir.

2. YG (Yatırım Getirisi) Hesaplama

Sürdürülebilir bir yatırım getirisi elde etmek herhangi bir işin kalp atışıdır. İş büyümesini ve stratejisini ileriye götüren tüm pazarlama faaliyetleri için yatırım getirisi hiç olmadığı kadar önemlidir. Bütçeler incelenmekte ve kuruluşlar pazarlama faaliyetlerinden daha fazlasını beklemektedir. Anahtar ölçütlerin tanımlanmasını, izlenmesini ve raporlanmasını sağlamak için araçların bulunması hayati önem taşır. Hangi ölçütlerin vurgulanması gerektiğine, bunların nasıl ölçüleceğine ve hangi araçların ekibin bunu yapmasına yardımcı olabileceğine dair kesin bir anlayışa sahip profesyoneller, herhangi bir pazarlama departmanına gerçek değer katabilir.

3. YG’nin İletilmesi

Başarı hikayelerinizi güçlendirmek ve çalışanları bilgilendirmek, moralinizi yükseltmenize yardımcı olur. Her ölçekteki şirket, pazarlama faaliyetlerinin ve bütçelerinin maksimize edilmesini sağlamak için yatırım getirisini takip etmekte. Bu nedenle başarıları ve kilit öğrenmeleri iletme yeteneği çok değerlidir. Yönetimde yer alan ve önemli iş toplantılarına katılan daha kıdemli pazarlama uzmanlarıyla, yatırım getirisinde iletişimin sağlanması, pazarlamaya iş dünyasında stratejik bir ses vermek için esastır.

4. Teklif yönetimi

Birçok işletme için teklif yönetimi, bir kurumun kapısına ilk adımını atma olanağını sağlar. Bir sözleşmeyi kazandıktan sonra, bu, iletişim ve ilişki kurma için sıçrama tahtası ve uzun vadeli ortaklıklar kurma / yükseltme ve geliştirme şansını verir. Teklif süreci de daha yaratıcı bir hale geliyor, şirketler kalabalığın arasından sıyrılmak ve belgenin daha ilgi çekici bir şekilde okunması için kişiselleştirilmiş dokunuşlar kullanmayı seçiyorlar.

5. Kurum içi iletişim

Mevcut politik ve ekonomik şartlar nedeniyle, işletmeler gelecek birkaç yılın ne getireceğine dair bir belirsizlik piyasasıyla karşı karşıya kalmıştır. Sonuç olarak, güçlü iç iletişim ve değişim uzmanları için artan bir talep görüyoruz. Pazarda giderek artan özel projeler için güçlü değişiklik iletişimi üstlenicileri ve yeni programları yayınlama ihtiyacı olduğu için bunu özellikle piyasanın geçiş tarafında buluyoruz. Dahili ve değişim iletişimi profesyonelleri, üst düzey yeteneklerin motive edilmesini, katılımlarının teşvik edilmesi ve ödüle odaklanılmasını sağlamak için kurumsal stratejiyi yönlendirir ve önemli mesajları daha geniş işletmelerle paylaşır.

6. Marka yönetimi

Marka yöneticileri, sürekli bir değişim ve artan rekabet piyasasında kilit rol oynayan beş marka yönetimi sütununa odaklanan bir marka/marka portföyünün 360 derecelik yönetiminden sorumludur. Bu profesyoneller bir markanın hareket hızını ve tüketici taleplerine tepki verme hızını yönlendiriyor. Bu da sonuç olarak markanın performansını etkileyecek ve başarısını belirleyecektir. Bir marka yöneticisinin geliri, ATL / BTL kampanyaları, sosyal medya ve yeni ürün / marka gelişimi dahil olmak üzere çok çeşitli uzman pazarlama işlevlerine yayıldığından, bu beceri grubu çok önemlidir.

7. PR

2018 boyunca, özellikle daha fazla düzenleme getirilmiş endüstriler için halkla ilişkiler kampanyalarına odaklanıldı. Bu kısmen, işletmeler geleneksel doğrudan pazarlama yöntemlerinden uzaklaşmaya zorlandıkları ve daha yaratıcı olmaları gerektiği için olabilir. Bununla birlikte, güçlü ve uygun maliyetli PR kampanyaları, işletmelerin daha yeni ve daha pasif bir kitleye ulaşmasını sağlar. Bunlar ayrıca bir şirketin markasını "dışarıda" bulması için de önemlidir. Sonuçta, bir markanın gazeteciler, influencerlar ve tüketicilerle daha güçlü bir ilişki kurmasını sağlayan büyük bir PR profesyonelinin ilişki kurma becerileridir.

8. Metin yazarlığı

Kısa ve öz, ilgi çekici ve odaklanmış içerik uzun zamandır birçok kuruluş için kilit bir odak noktası olmuştur. Buna paralel olarak, 2018 boyunca, genellikle içeriklerini yenilemek amacıyla, metin yazarı proje ekiplerini işe alan bir dizi işletme gördük. Bu, web sitesi ve çevrimdışı teminat dahil olmak üzere birçok platformda görülmüştür. Geleneksel pazarlamanın dijital dönüşümünün ortasında, çeşitli ses tonları ve kelime sayıları ile bir dizi izleyici için ikna edici bir metin oluşturabilmek daha da önemli hale geldi.

9. Kategori analizleri

Perakendecilerin perakende pazar alanına hakim olmasıyla, alışveriş trendlerini analiz etmek ve kategori yönetimini kolaylaştırmak her zamankinden daha önemli bir hale geldi. Perakendecilerin, tüketicilerin çok daha değer odaklı olduğu sürekli değişen bu dijital e-ticaret ortamında rekabet edebilmelerini sağlamak için kategori verilerinin kullanımını en üst düzeye çıkarmaları gerekir. Rekabet yüksektir ve büyümeye devam eder, bu da üreticiler için kategorinin özenli yönetiminin çok kritik olduğu anlamına gelir.

10. Paydaş ilişkileri yönetimi

Etkili paydaş ilişkileri yönetimi bir organizasyon içinde tam uyumun sağlanmasına yardımcı olur. Örneğin, daha fazla şirket esnek bir çalışma modeli benimsediğinden, pratikte bunun ne anlama geldiği konusunda düzenli ve etkili iletişim önemlidir. Basitçe söylemek gerekirse, iyi paydaş yönetimi başarıları artırır.

Küresel bir ağa sahip lider işe alım uzmanları olarak, işinizi bir üst seviyeye taşımak için rekabette öne geçmenize yardımcı olacak geniş bir üst düzey yetenekli uzmanlar veritabanına sahibiz.

Doğru becerilerle en iyi yetenekleri edinmenize nasıl yardımcı olabileceğimize dair size özel bir görüşme için, bugün uzman işe alım danışmanlarımızdan biriyle temasa geçin.

Summary

Verilerin benimsenmesi ve kullanımındaki evrim, pazarlama sektörünü ileri taşımaya devam edecektir. Bu ilk 10 pazarlama becerisinin, işletmeleri ileriye götürmesi bekleniyor.

Çalışan arayışında mısınız?

İşe alım ihtiyaçlarınızla ilgili olarak bizimle görüşmeyi ister misiniz?

Bizimle iletişime geçin

Maaş Anketleri

Piyasa trendleri ve sektöre göre maaş hakkında önemli bilgiler

Daha fazlasını keşfet